Informacje o sposobie zakładania konta

Przez mb, 15 Grudzień, 2025
Drodzy Uczestnicy, przeczytajcie zanim założycie konto.

Szybki link do zakładania konta jest na dole tego posta.

  1. Każdy z Was ma tylko jedno konto, to duża zmiana względem poprzednich edycji.
  2. Podajcie  swój działający email, podawanie fałszywych lub niedziałających skrzynek spowoduje brak możliwości dokończenia rejestracji konta.  W takim przypadku należy założyć kolejne konto z poprawnym mailem, ale to może skomplikować kompletowanie zespołów o czym jest mowa poniżej. Na jeden email można założyć tylko jedno konto, jeden uczestnik ma prawo do tylko jednego konta.
  3. Identyfikator uczestnika czyli login musi być unikalny w systemie. System podpowie, że login jest już zajęty.
  4. Każdy uczestnik musi podać unikalną nazwę swojego 3-osobowego zespołu, można ją potem poprawić/zmienić. Będziemy weryfikować zespoły przed etapem szkolnym, zweryfikowane zespoły nie będą już mogły tej nazwy zmieniać. Uczestnicy mają udostępnione  proste narzędzie do samodzielnego sprawdzenia czy ich zespół jest kompletny. Prosimy o tworzenie możliwie unikalnych nazw zespołów aby uniknąć konieczności późniejszych zmian tej nazwy. Jeśli ktoś utworzył konto z błędnym adresem mail to będzie oznaczać konieczność zmiany nazwy (bo będzie 4 lub  więcej kont w zespole). Jeśli dwa zespoły wybiorą tą samą nazwę to też będzie oznaczać konieczność zmiany nazwy.
  5. Z waszych danych osobowych zbieramy tylko imię i nazwisko, nazwa i adres szkoły oraz klasę. Dane te będą weryfikowane na późniejszych etapach, podanie nieprawdziwych danych może skutkować dyskwalifikacją uczestnika.
  6. Spodziewamy się w większości uczestników nieletnich, zatem większość z Was będzie musiała wgrać zgodę na udział podpisaną przez rodzica lub opiekuna prawnego. Zgoda ta musi być wypełniona na naszym wzorze, dopuszczamy skan odręcznego podpisu lub podpisany cyfrowo PDF o ile ma widoczną w treści sygnaturkę podpisu.
  7. W rzadkim przypadku ucznia pełnoletniego prosimy o zaznaczenie wieku w formularzu i nie wgrywanie zgody. Proszę pamiętajcie, że będziemy weryfikować osoby ma późniejszych etapach i w razie poświadczenia nieprawdy możliwa jest dyskwalifikacja uczestnika.
  8. Konta są moderowane przez człowieka! Oznacza to, że po wypełnieniu formularza musicie poczekać, nie dłużej niż jeden dzień roboczy lub dwa dni wolne o pracy.
  9. Moderacja jest 3 etapowa:
    1. na początku weryfikujemy dostęp do systemu, odpadają konta z niecenzuralnymi danymi, z nieistniejącymi lub jednorazowymi mailami, przejście tej moderacji umożliwia  ustawienie hasła i dostęp do edycji swoich danych (przez główne menu->moje konto). O udanej moderacji system powiadomi Was mailem. Link jednorazowy do pierwszego logowania też przyjdzie mailem.
    2. potem weryfikujemy zgody rodziców/wiek, przejście tej weryfikacji pozawala wykonywać testy próbne
    3. trzecia weryfikacja dotyczy kompletności zespołów, będzie wykonana po zamknięciu rejestracji i testów próbnych, tylko zweryfikowane zespoły biorą udział w punktowanym etapie szkolnym Konkursu.
    4. Na etapie weryfikacji b.  i c. zmieni się status konta (widoczny na górze strony po zalogowaniu)
  10. W niektórych przypadkach konto zostanie odblokowane i w toku weryfikacji i zostanie mu przypisany status "konto odrzucone", jest to informacja dla uczestnika, że to konto zostało uznane za założone wbrew zasadom opisanym tutaj. W szczególności tymczasowy email lub obraźliwe nazwy lub nieistniejące szkoły. Można w takim przypadku się zalogować i poprawić swoje dane ale tylko na etapie rejestracji kont nie później.

Oto link do rejestracji kont:załóż konto, na stałe znajdziecie ten link w głównym menu pod opcją zaloguj.