Drodzy Uczestnicy, przeczytajcie zanim założycie konto.
Szybki link do zakładania konta jest na dole tego posta.
- Każdy z Was ma tylko jedno konto, to duża zmiana względem poprzednich edycji.
- Podajcie swój działający email, podawanie fałszywych lub niedziałających skrzynek spowoduje brak możliwości dokończenia rejestracji konta. W takim przypadku należy założyć kolejne konto z poprawnym mailem, ale to może skomplikować kompletowanie zespołów o czym jest mowa poniżej. Na jeden email można założyć tylko jedno konto, jeden uczestnik ma prawo do tylko jednego konta.
- Identyfikator uczestnika czyli login musi być unikalny w systemie. System podpowie, że login jest już zajęty.
- Każdy uczestnik musi podać unikalną nazwę swojego 3-osobowego zespołu, można ją potem poprawić/zmienić. Będziemy weryfikować zespoły przed etapem szkolnym, zweryfikowane zespoły nie będą już mogły tej nazwy zmieniać. Uczestnicy mają udostępnione proste narzędzie do samodzielnego sprawdzenia czy ich zespół jest kompletny. Prosimy o tworzenie możliwie unikalnych nazw zespołów aby uniknąć konieczności późniejszych zmian tej nazwy. Jeśli ktoś utworzył konto z błędnym adresem mail to będzie oznaczać konieczność zmiany nazwy (bo będzie 4 lub więcej kont w zespole). Jeśli dwa zespoły wybiorą tą samą nazwę to też będzie oznaczać konieczność zmiany nazwy.
- Z waszych danych osobowych zbieramy tylko imię i nazwisko, nazwa i adres szkoły oraz klasę. Dane te będą weryfikowane na późniejszych etapach, podanie nieprawdziwych danych może skutkować dyskwalifikacją uczestnika.
- Spodziewamy się w większości uczestników nieletnich, zatem większość z Was będzie musiała wgrać zgodę na udział podpisaną przez rodzica lub opiekuna prawnego. Zgoda ta musi być wypełniona na naszym wzorze, dopuszczamy skan odręcznego podpisu lub podpisany cyfrowo PDF o ile ma widoczną w treści sygnaturkę podpisu.
- W rzadkim przypadku ucznia pełnoletniego prosimy o zaznaczenie wieku w formularzu i nie wgrywanie zgody. Proszę pamiętajcie, że będziemy weryfikować osoby ma późniejszych etapach i w razie poświadczenia nieprawdy możliwa jest dyskwalifikacja uczestnika.
- Konta są moderowane przez człowieka! Oznacza to, że po wypełnieniu formularza musicie poczekać, nie dłużej niż jeden dzień roboczy lub dwa dni wolne o pracy.
- Moderacja jest 3 etapowa:
- na początku weryfikujemy dostęp do systemu, odpadają konta z niecenzuralnymi danymi, z nieistniejącymi lub jednorazowymi mailami, przejście tej moderacji umożliwia ustawienie hasła i dostęp do edycji swoich danych (przez główne menu->moje konto). O udanej moderacji system powiadomi Was mailem. Link jednorazowy do pierwszego logowania też przyjdzie mailem.
- potem weryfikujemy zgody rodziców/wiek, przejście tej weryfikacji pozawala wykonywać testy próbne
- trzecia weryfikacja dotyczy kompletności zespołów, będzie wykonana po zamknięciu rejestracji i testów próbnych, tylko zweryfikowane zespoły biorą udział w punktowanym etapie szkolnym Konkursu.
- Na etapie weryfikacji b. i c. zmieni się status konta (widoczny na górze strony po zalogowaniu)
- W niektórych przypadkach konto zostanie odblokowane i w toku weryfikacji i zostanie mu przypisany status "konto odrzucone", jest to informacja dla uczestnika, że to konto zostało uznane za założone wbrew zasadom opisanym tutaj. W szczególności tymczasowy email lub obraźliwe nazwy lub nieistniejące szkoły. Można w takim przypadku się zalogować i poprawić swoje dane ale tylko na etapie rejestracji kont nie później.
Oto link do rejestracji kont:załóż konto, na stałe znajdziecie ten link w głównym menu pod opcją zaloguj.