Nowa możliwość reklamowania zadań

W systemie konkursu uruchomiliśmy możliwość zgłaszania reklamacji do zadań III etapu jeszcze w trakcie trwania testu tzn. przed oceną rozwiązań. Jeśli ktoś jest pewien, że w zadaniu otwartym wkradł się błąd to może reklamować zanim udzieli odpowiedzi. Jeśli błąd istotnie jest i reklamacja zostanie uznana, to nie będzie już konieczności odpowiadać na takie "wadliwe" pytanie.

Odrzucenie przez nas reklamacji treści pytania nie zamyka możliwości reklamowania oceny własnego rozwiązania później. Proszę pamiętać, że obowiązuje zasada 3 reklamacji bezzasadnych, po przekroczeniu tego limitu konto uczestnika może zostać zablokowane.

Mechanizm reklamacji w trakcie etapu ma ułatwić wychwytywanie możliwych błędów w treściach zadań, nie służy on wstępnej ocenie rozwiązania uczestnika ani nie daje możliwości otrzymania jakichkolwiek dodatkowych wskazówek co do zadania lub proponowanego przez uczestnika rozwiązania.

Formularz składania reklamacji w trakcie III etapu wyświetla się pod każdym pytaniem, wystarczy rozwinąć (kliknąć) belkę z napisem "Reklamacja zadania".