Wskazówki techniczne dla uczestników

Szanowni Uczestnicy,
Chciałbym wskazać 3 elementy techniczne naszej strony, które nie zawsze są oczywiste:

  1. Reklamacje, składamy przez odpowiedni formularz widoczny w ocenie rozwiązanych zadań. Odpowiedzi do reklamacji nie przychodzą do Was pocztą ale pojawiają się w zakładce "Moje reklamacje" zazwyczaj w ciągu kilku godzin.
  2. Punkty odzyskane w wyniku reklamacji (własnej lub kogoś innego) są widoczne w zakładce "Moje punkty" i liczą się do promocji pomiędzy etapami. Punkty widoczne w wynikach etapów nie są modyfikowane.
  3. Odpowiedzi, których udzielacie na pytania konkursowe w etapach 1 i 2 są zapamiętywane przez system przez wciśnięcie dowolnego z guzików nawigacyjnych ( Następne, Poprzednie, Zakończ). Jeśli ktoś otworzy kilka okien przeglądarki podczas rozwiązywania może się pogubić i nie wszystkie swoje odpowiedzi utrwalić. Nie zalecam odpowiadania w wielu oknach ale jeśli komuś jest tak wygodniej to proszę sprawdzić przed zatwierdzeniem tury (guzik Zakończ) czy wszystkie odpowiedzi są zapamiętane przez przejrzenie ich w jednym oknie przy pomocy guzików nawigacyjnych (Poprzednie, Następne).