Łatwiejsza reklamacja zadań [uzupełnienie]

Właśnie uruchomiliśmy dla Państwa nowy sposób zgłaszania reklamacji do zadań. Nie trzeba już pisać maila, wystarczy zalogować się na swoje konto i przejść do podsumowania wyników, które wyświetlają się po teście oraz są zawsze dostępne na liście wyników w zakładce "Moje konto" w części "Moje wyniki". Pod treścią każdego z zadań znajduje się rozwijane pole pozwalające złożyć do niego reklamacje.

Po zalogowaniu na stronę pojawiła się nowa zakładka "Moje reklamacje". Możecie tam Państwo sprawdzać los swoich reklamacji. Te uznane skutkować będą przyznaniem punktów w ilości odpowiadającej punktom za błędne zadanie. Proszę się spodziewać zwrotu punktów w najbliższych dniach. Informacja o zwrocie dotrze do Państwa pocztą elektroniczną.

Nowa metoda komunikacji jest zdecydowanie szybsza i wygodniejsza zarówno dla uczestników jak i sprawdzających, zatem bardzo prosimy o składanie reklamacji tylko w ten sposób.